Regulamin

Regulamin

Dajemy Wam najlepsze miejsce na branżowe spotkania merytoryczne i konferencje w Wiśle.

DLACZEGO NAJLEPSZE?

• Wiemy jak ograniczyć gigantyczne koszty takich spotkań, dlatego sugerujemy pobyt w Novej Wiśle kameralnej grupy osób decyzyjnych, przy jednoczesnej organizacji video konferencji o zasięgu globalnym.

• Znamy potrzeby świadomego biznesu, ponieważ sami prowadzimy biznesy w różnych branżach,

• Najlepsze miejsce dla biznesu w Wiśle – od jakości Sali konferencyjnej, przez urok i wygodę pokoi, po autorską kuchnię i strefę ultra nowoczesnego slow SPA. Takie warunki doceni każdy, kto stawia na jakość, wygodę oraz tak ważną w biznesie dyskrecję.
Zadzwoń i zapytaj o ofertę szytą na miarę. Jeden telefon dzieli Cię do wejścia na nowy poziom w relacjach biznesowych.

Regulamin świadczenia usług


  1. PRZEDMIOT REGULAMINU
    • Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie NOVAWISŁA Resort & Spa i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji lub zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w NOVAWISŁA Resort & Spa. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
    • Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie NOVAWISŁA Resort & Spa.
    • Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji NOVAWISŁA Resort & Spa.,w każdym pokoju hotelowym, a także na stronie novawisla.pl
  2. DOBA POBYTU
    • Pokój wynajmowany jest na doby.
    • Doba w obiekcie trwa od godziny 16:00 do godziny 12:00 dnia następnego.
    • Prośbę o przedłużenie doby pobytu Gość powinien zgłosić w recepcji jak najszybciej. NOVAWISŁA Resort & Spa może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku wykorzystania wszystkich miejsc noclegowych (pokoi) lub w przypadku Gości nieprzestrzegających obowiązującego regulaminu.
    • NOVAWISŁA Resort & Spa. zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy pobyt.
  3. REZERWACJA I MELDUNEK
    • Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
    • Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
    • Osoby niezameldowane w NOVAWISŁA Resort & Spa mogą gościnnie przebywać w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00.
    • Personel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzeniu szkody na mieniu lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników NOVAWISŁA Resort & Spa lub innych osobach przebywających w obiekcie.
    • Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania przy zameldowaniu preautoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości należności za cały pobyt.
    • Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana przedpłata w wysokości 50% wartości w terminie 7 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zadatku może skutkować anulowaniem rezerwacji.
    • Pozostała kwota za dokonaną rezerwację zostanie uregulowana w dzień przyjazdu.
    • Wpłacony zadatek na poczet pobytu jest bezzwrotny.
    • W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania pobytu, firma nie zwraca opłaty za pobyt.
    • Z dniem 1.01.2020 weszła w życie ustawa regulująca procedurę wystawiania faktur VAT. W związku z powyższym, obowiązuje konieczność wcześniejszej deklaracji wystawienia faktury VAT na zakupioną usługę oraz podania numeru NIP, który musi znaleźć się na paragonie fiskalnym. Prosimy zatem w przeciągu 24 h od otrzymania tego maila o przesłanie danych do ewentualnej faktury. Po upływie tego czasu wydrukowany zostanie tradycyjny paragon fiskalny bez numeru NIP Państwa firmy.
  4. USŁUGI
    • NOVAWISŁA Resort & Spa świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
    • W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
    • NOVAWISŁA Resort & Spa ma obowiązek zapewnić Gościom:
      • warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
      • bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
      • profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w NOVAWISŁA Resort & Spa,
      • sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnych napraw urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
    • Dodatkowo na życzenie Gościa, NOVAWISŁA Resort & Spa świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
      • udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
      • budzenie o wyznaczonej godzinie,
      • przechowanie bagażu Gościa, – zamawianie taksówki.
    • Wycieczka motocyklem BMW K1600 jest to wyjazd z kierowcą realizowany w okresie od 1 kwietnia do 30 września przy dobrych warunkach pogodowych, gdy temperatura powietrza przekracza 10 stopni Celsjusza i nie ma opadów deszczu. Pasażer o wadze nie przekraczającej 75 kg. Wymagana trzeźwość oraz skończone 18 lat.
  5. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
    • Dzieci poniżej 12. roku życia powinny znajdować się na terenie NOVAWISŁA Resort & Spa pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
    • Gość w trakcie pobytu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych NOVAWISŁA Resort & Spa, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób. NOVAWISŁA Resort & Spa zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
    • W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, NOVAWISŁA Resort & Spa może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań NOVAWISŁA Resort & Spa, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
    • Do dyspozycji Gość hotelowy dostaje kartę zbliżeniową za pomocą której może wejść do pokoju i z niego korzystać. Zagubienie karty, bądź też jej nieoddanie przy wymeldowaniu na Recepcji wiąże się z zapłatą w wysokości 50 zł.
    • NOVAWISŁA Resort & Spa przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do obiektu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
  6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ NOVAWISŁA Resort & Spa
    • NOVAWISŁA Resort & Spa nie ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług.
    • Apartamenty NOVAWISŁA Resort & Spa wyposażone są w sejfy, w których wartościowe rzeczy winne być przechowywane.
    • Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
    • NOVAWISŁA Resort & Spa nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu należącym do obiektu czy poza terenem obiektu.
    • Obiekt posiada ubezpieczenie OC na terenie parkingu oraz na terenie NOVAWISŁA Resort & Spa dla osób z niego korzystających. Należy podczas zameldowania się podać również numer rejestracyjny pojazdu, aby skorzystać z tego ubezpieczenia.
  7. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
    • Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez wyjeżdżającego Gościa, będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
    • W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, NOVAWISŁA Resort & Spa przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność NOVAWISŁA Resort & Spa. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
  8. CISZA NOCNA
    • W NOVAWISŁA Resort & Spa obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
  9. REKLAMACJE
    • Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
    • Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
    • Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
  10. POSTANOWIENIA DODATKOWE
    • NOVAWISŁA Resort & Spa nie akceptuje obecności zwierząt.
    • W NOVAWISŁA Resort & Spa i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu poza wyznaczonymi miejscami, przeznaczonymi do tego celu.
    • W pokojach nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych – broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
    • Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez NOVAWISŁA Resort & Spa z siedzibą w Wiśle przy ul. Al.Ks. Bursche 46 dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Viili Rubinstein, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez obiekt. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
    • Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
    • Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie obiektu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, ani innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości NOVAWISŁA Resort & Spa.
    • Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach i ich wyposażeniu.

Dyrekcja NOVAWISŁA Resort & Spa